¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2015. augusztus 23., vasárnap

¨‘°ºO Colors by Llarowe - Falsetto Child Oº°‘¨

Sziasztok!


Ej, a szerelem ott kezdődött, mikor vesztemre a Westend-ben lévő NailLand pultot megközelítettem. Célirányosan persze. Mondván: csak meglesem magamnak milyen is a kínálat na meg a híres NailLand! Aha, gondoltam én sután...







Körülbelül fél órát ácsorogtam és stíröltem a körömlakkmennyországot, melyben szebbnél-szebb szépségek váltották egymást. Ejha. Még aznap kinéztem a posztban szereplő lakkot, ám de nehéz szívvel másik 4 lakkot vittem haza magammal. Majd azokról is lesz szó a későbbiekben. :)
Egész este a fejemben járt eme gyönyörűség, így másnap, mikor legjobb barátnőmmel találkoztunk, elhurcoltam oda, ahol megannyi szép körömcsoda várja új tulajit. Hehhe. Aznap már nem hagytam ott, magammal kellett hozzam.Életemben nem adtam ki ennyit egy lakkért, de nem is bántam meg, mert különleges.

Na de ne is dumáljak ennyit, következzék a címszereplő lakk!

Az üvege szögletes, matt, fekete kupakkal. Az üvegcse 12 ml fekete tömény holografikus krémes lakkcsodát rejt magában.
Ecsete hagyományos, könnyen fel vihető vele a lakk és szépen teríthető a körmökön.
Egy rétegben is csodásan fest, hiszen már így szépen befedi a körmöket, bár én mint mindig, két rétegben vittem fel.Szemkápráztatóan szépséges a végeredmény!!! *.*
Kb. 2-3 perc alatt szárad, de nem figyeltem igazából, hiszen a különböző árnyalatokban pompázó körmeimben gyönyörködtem. :$



Azóta mosogattam, hajat mostam, stb, de még meg sem kottyant neki.
De majd kiderül mit bír. :)
Maga a lakkocska egy sötét grafitszín, mely különböző fényben, különböző mértékben holografikusan pompázik. Amit teljes szépségében lehetetlen lekapni...

De meséljenek a képek! Az utolsó kép adja leginkább vissza a szépségét, de még ez se 100%-osan.











Ironikus, pont a diós zsák fölött volt a legjobb fény, aminél leginkább tudtam fotózni a lakk holografikusságát. :D
Még soha nem adtam ki ennyi pénzt egyetlen lakkért sem, ez vacillálásra adott okot. Viszont mivel hamarosan névnapom lesz, úgy gondoltam eme alkalomból ennyit megérdemlek. A lakk ára: 3990-

Azt hiszem megfertőződtem! Bátran merem kijelenteni, valószínűleg nem ez volt az egyetlen lakk a márkától, mely a tulajdonomat képezi. Azt hiszem beszerzek idővel még pár CBL lakkot, annyira gyönyörűségesek.

Nektek van lakkotok a márkától? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése