¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2015. december 26., szombat

¨‘°ºO Első PUPA Milano termékeim Oº°‘¨

Sziasztok!


Szám szerint 2.
Szabadságomat kihasználva barátnőmnél aludtam, így másnap útba ejtettük a Corvin plázában lévő PUPA Miláno üzletet. Már régóta kíváncsi voltam a márka termékeire, kínálatára, ugyan is nagy színes szemceruza és szemhéjtus rajongó vagyok. Ami igaz nem megszokott, dolog, hiszen a legtöbben leragadnak a barna vagy fekete színeknél. Így sajnos szinte mindenhol csak ezekbe a ,,színekbe" futok, ami nekem szomorúságot okoz.
Így, mikor meghallottam mennyi szín közül választhatok, nem volt kérdés, hogy el kell mennem oda, ha arra járok. :))






És mikor betértünk..... Öhm bőség zavara lépett fel! :DD
Rengeteg szín teszterét megnéztem, mire sikerült kiválasztanom 2 terméket. Igen, nem akartam egyszerre többet venni, először elég lesz 2, és ha beválik, akkor majd apránként a többi.



Előszőr egy gyönyörű almazöld szemceruzát választottam ki, aminek gyönyörű színe van.
Finom, krémes az állaga, könnyen kenhető és építhető
Az egyik része szemceruza, a másik satírozó. Ez utóbbi nálam értelmetlen, mert úgy sem használom.
Nekem nagyon tetszik, nem irritál, és végre egy szép világos zöld szemceruza, amit könnyen lehet szépen építeni, és szép erős színt érhetünk el vele.


Nem könnyű letörölni, és egész tartós. :)



A másik választottam egy aranycsillám szemhéjpúder. Igen, szeretem a szép púdereket is, amik kicsit másabbak, mint a megszokott. Én szeretem a hétköznapokat is színes sminkkel feldobni, ami nem úgy néz ki, mint ha buliba mennék. Csak egy szép szín, vagy egy kis finom csillogás, ami ki emeli a szemeim.



Ez az arany púder, pedig pont az az arany csillogás, szín, amilyent már réges-rég óta szerettem volna, de sajnos mindenhol világosabb szinben találtam..
A kis kompaktban helyet kapott egy enyhén görbített szivacsos aplikátor is.




Nos, szépen építhető, de szemhéjalapon nem a legjobb a teljesítménye, Épp ezért minden csillámos szemhéjpúdert pigmentalap fölé szoktam alkalmazni. Így nem csak tartósabb, de élénkebb is az eredmény. :) Alap nélkül pedig nem is érdemes fel vinni a bőrre.

A legfelső pigmentalapra lett felvíve, a középső szemhéjalapon és a legalsó csík csak simán minden nélkűl.



Sajnos mivel borús időnk van, nincs alkalmam szép fényben megmutatni a szépségüket, pedig élőben még szebbek. De posztolom, amint csodás napfényes időnk lesz.

Nagyon tetszik eddig ez a két termék, és már ki is néztem egy másik szemhéjpúdert, na meg biztosan beszerzek még más szemceruzákat is. :)
Külön tetszik, hogy a terméket kasszánál ellenőrzésképp kibontják és megmutatják, hogy lássam valóban az a szín e illetve nem sérült. Na meg hogy egy szép arany színű tasakban adják oda.
És hűségprogramjuk is van, ami szintén külön tetszik. :)

Nektek van Pupa terméketek?
kipróbáljátok?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése