¨‘°ºO Követőim Oº°‘¨

2015. december 28., hétfő

¨‘°ºO F.U.N. Laquer - Seductive Marmalade Oº°‘¨

Sziasztok!


Egy újabb (számomra) lakkcsodát mutatnék be nektek. Névnapomra kaptam többek között.




A lakkocskát saját márkás dobozkájában kapjuk, melyen természetesen  szín neve is rajta van, na meg a lakk típusa, és kollekciójának neve is. Ez a lakk még az idei nyári kollekció darabja. :)
Az üvegcse kialakítása szép és egyszerű tégla formájú, fekete fényes kupakkal. Semmi extra. A márkanév, kiszerelés pedig rá van nyomtatva az üvegcse elejére.
12 ml csodaszép lakkot tartalmaz az üvegcse.




Az ecsete hagyományos, könnyű vele dolgozni.

Maga a lakk pedig se nem folyós, se nem túl krémes. Piros lakkban rengeteg nagyobbacska arany és holografikus fényben csillogó csillám van, ami egy különleges hatást ad a lakknak. Egyik kolléganőm szerint ünnepi hangulatú. :))
Száradása nekem nem okozott gondot, viszonylag hamar szárad, Két réteg belőle bőven elég,
Tartóssága pedig számomra szuper!
Sajnos a munkám hamar lekoptatja a lakkjaimat, de ez nekem csak a 4. nap után kopott meg. Ami nálam nagy szó. :)
Sajnos, mire a körmömet tudtam fotózni a Napocska elbújt és lett helyette ez a hülye ködös idő, így sajnos napfényben nem sikerült már körmös képeket készíteni.
Igyekeztem visszaadni azt a szépséget, csillogást, amit élőben nyújt a lakk, de sajnos nem teljesen sikerült.







Kezdem érteni, miért tud bele szeretni az ember egy-egy ilyen lakkba. :)
Sajnos az ára csöppet borsós, nem mindenki engedheti meg magának, ahogy én sem fogok sűrűn lakkot venni, de néha egy-egy különleges színt érdemes beszerezni. :)
Igaz sokan inkább műkörmöt rakatnak ennyiért, de én 4 napnál tovább nem bírok amúgy sem elviselni egy színt, mintát a körmeimen, így mindig más színt kenek fel, mikor mihez van kedvem.

A lakkot egyébként ezen a linken meg is rendelhetitek:

F.U.N. Laquer - Seductive Marmalade

Nekem ez az egyik kedvenc lakkom mostanában, Persze a többi közt, amiket még nem mutattam be. :)


Köszönöm a figyelmet!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése